Książki warte przeczytania

  • Anne Alvarez, Thinking Heart, Londyn 2012
  • Edukacja bazalna, pod red. Andreas Fröhlich, Gdańsk 2010
  • S.I. Greenspan S.Wieder,  Dotrzeć do dziecka z autyzmem. Metoda Floortime, Kraków 2014
  • Alison Gopnik, Dziecko filozofem, Poznań 2010
  • Alison Gopnik, Naukowiec w kołysce. Czego u umyśle uczą nas małe dzieci, Poznań 2004
  • Weitzman J. Greenberg, Razem uczymy się mówić, Gdańsk 2011
  • Jesper Juul, Kryzys szkoły, Podkowa Leśna 2014
  • Jesper Juul, Twoje kompetentne dziecko, Podkowa Leśna 2014
  • Jesper Juul, Zamiast wychowania, Podkowa Leśna 2014
  • Raun Kaufman, Autyzm – przełom w podejściu, Białystok, 2016
  • Bernard C. J. Lievegoed, Fazy rozwoju dziecka, Warszawa,1993
  • Paul Nordoff, Clive Robbins, Terapia muzyką w pracy z dziećmi niepełnosprawnym , Kraków 2013
  • Donald A. Schon, The Reflective Practitioner, New York 1984
  • Stephen von Tetzchner, Harald Martinsen, Wprowadzenie do wspomagających oraz alternatywnych sposobów porozumiewania się, Warszawa 2002
  • Donald W. Winnicott, Zabawa a rzeczywistość, Warszawa 2011
  • Jessica Minahan, Nancy Rapaport, Kod zachowania. Jak rozszyfrować i zmienić najtrudniejsze zachowania. Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna, Otwock 2014

Stowarzyszenie terapeutów Relacyjno-rozwojowych

Aleja Kasztanowa 4A

30-227 Kraków

biuro@relacyjno-rozwojowi.pl​

Skip to content