SUPERWIZORZY RELACYJNO-ROZWOJOWI

Ewa Reczek
S 1/2020 Kraków

Psycholożka, terapeutka rodzinna, dyrektorka Maltańskiego Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i Ich Rodzinom.

Trenerka i naczelna superwizorka metody wideotreningu komunikacji w Polsce.

Terapeutka i instruktorka Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach, uczestniczka programu “Solution Focused Approach as a new method in welfare and education systems in Poland” realizowanego w latach 2004-2007 przez Uniwersytet Fontys (Tilburg, Holandia) į Uniwersytet Jagielloński.

Członkini Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. 

Autorka publikacji i książek na temat wideotreningu komunikacji.

Współzałożycielka Zespołu Wczesnej Interwencji działającego przy ChSON Ognisko w latach 1995-2006.
KONTAKT: ewreczek@gmail.com
tel. 665 625 050

Małgorzata Dąbrowska
S 2/2020 Warszawa

Dziecięca psycholożka kliniczna z Certyfikatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w dziedzinie wczesnej interwencji.

Specjalizuje się w diagnozie i terapii dzieci z trudnościami rozwojowymi i problemami emocjonalnymi.

Ma doświadczenie również w pracy z małymi dziećmi, w wieku 0-3 lat.

Ukończyła Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci i młodzieży (1987).

Posiada specjalizację I stopnia z psychologii klinicznej (1994).

Ukończyła 2,5-letnie podyplomowe szkolenie w zakresie terapii rodzin, atestowane przez Zarząd Sekcji Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.

Posiada certyfikat trenerki i superwizora Metody Wideotreningu Komunikacji wykorzystywanej w pracy z rodzinami i nauczycielami. Jest terapeutką integracji sensorycznej.

Jest konsultantką Sekcji Psychologii Klinicznej Dziecka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego w

dziedzinie wczesnej interwencji.

Prowadzi wykłady i ćwiczenia na Akademii Pedagogiki Specjalnej dla słuchaczy studiów dziennych i podyplomowych.
KONTAKT: dabmal@wp.pl,
tel. 607 366 681

Katarzyna Ślęczek
S 3/2020 Kraków

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.

Pedagożla specjalna, trenerka, superwizorka i instruktorka metody Wideotreningu Komunikacji (VIT – Video Interaction Training, ukończone 2 – letnie szkolenie nadające uprawnienia trenerskie do pracy z rodzicami i profesjonalistami oraz 2 – letnie szkolenie superwizorskie).

Od wielu lat współpracuje z wieloma instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami w zakresie prowadzenia prezentacji, szkoleń i warsztatów dotyczących umiejętności nawiązywania relacji z dzieckiem z niepełnosprawnościami dla terapeutów i rodziców.

Prelegentka wielu krajowych i międzynarodowych konferencji dotyczących wczesnej interwencji ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień wspierania wczesnych kontaktów pomiędzy rodzicami a dzieckiem z grupy ryzyka, zaburzeń rozwoju, w tym urodzonych przedwcześnie. Obecnie

wicedyrektorka Maltańskiego Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom į Ich Rodzinom w Krakowie.

Ukończyła również II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.

Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z małymi dziećmi o zaburzonym rozwoju oraz ich rodzicami w ramach Wczesnej Interwencji, edukacji i współpracy z oddziałami neonatologicznymi.

Autorka publikacji o zastosowaniu Wideotreningu Komunikacji w pracy z rodzinami z dzieckiem o zaburzonym rozwoju oraz materiałów szkoleniowych dla specjalistów pracujących w placówkach specjalnych.

Jako superwizor VIT posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu indywidualnych į grupowych superwizji, warsztatów dla profesjonalistów i rodziców.<br/> KONTAKT: kasl@op.pl<br/>tel. 500 738 546

Jacek Kielin
S 4/2020 Poznań

Psycholog, trener VIT, dyrektor Ośrodka Wspierania Kompetencji Nauczycielskich i Terapeutycznych „Strefa Dobrych Emocji” w Poznaniu.

Przez 25 lat był dyrektorem Przedszkola Specjalnego „Orzeszek”.

Autor poradników į przewodników dla rodziców į nauczycieli dzieci z niepełnosprawnościami, m.in. „Rozwój daje radość.Terapia dzieci upośledzonych w stopniu głębokim ”, Profil osiągnięć ucznia. Przewodnik dla nauczycieli i terapeutów z placówek specjalnych”, Jak pracować z rodzicami dziecka upośledzonego.”, Krok po kroku. Nauczanie į terapia dzieci z umiarkowaną, znaczną į głęboką niepełnosprawnością intelektualną”.

KONTAKT: jacekkielin@op.pl
tel. 508 475 965

Adriana Domachowska-Mandziak
S 5/2020 Poznań

Psycholożka (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ).

Ukończyła kurs w zakresie nauczania psychologii i edukacji zdrowotnej.

Ukończony I i II stopień szkolenia „ Metody ruchu rozwijającego V. Sherborne”.

Certyfikowana trenerka Videotreningu Komunikacji.

Od 2000 roku pracuje w Warsztatach Terapii Zajęciowej, pełniąc funkcję psycholożki i kierowniczki placówki.

Od 2002 – psycholożka w Poradni Rozwojowej dla Dzieci i Młodzieży „Jaskółka” w Poznaniu.

Od wielu lat szkoli specjalistów pracujących z dorosłymi osobami z niepełnosprawmnosciami.
KONTAKT: ada_76@interia.pl
tel. 501 527 300

Masz pytanie?

Skontaktuj się z nami!

Stowarzyszenie terapeutów Relacyjno-rozwojowych

Aleja Kasztanowa 4A

30-227 Kraków

biuro@relacyjno-rozwojowi.pl

Skip to content