Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani dobrej jakości szkoleniami w nurcie relacyjno-rozwojowym, chcemy polecić nasze akredytowane, sprawdzone przez nas szkolenia. Mamy nadzieję, że spełnią Państwa oczekiwania i dzięki nim, poszerzycie swoje umiejętności i ubogacicie swój warsztat pracy.
Szkolenie to przedstawia podstawy podejścia proaktywnego, którego fundament stanowią wybory i aktywności dziecka podejmowane z jego osobistej inicjatywy. Umiejętność pracy niedyrektywnej jest być może najważniejszą umiejętnością jaką powinien opanować specjalista pracujący z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem, gdyż tego typu praca stanowi punkt wyjścia do pracy z dzieckiem w ogóle. Tego typu zajęcia to podstawa pedagogiki.
Prowadzący: Katarzyna Głowacka, Jacek Kielin
Więcej informacji o szkoleniu:
Celem szkolenia jest przedstawienie podstawowych umiejętności niezbędnych do pracy z uczniem z głębokim upośledzeniem umysłowym ze sprzężeniami w ramach zajęć rewalidacyjno-wychowawczych. Podstawową metodą w pracy z tą grupą osób jest stymulacja bazalna, która stanowi podstawę wszelkich oddziaływać terapeutycznych i edukacyjnych w pracy z uczniem z głęboką wieloraką niepełnosprawnością. Praca z osobami w najcięższych stanach rozwojowych stanowi szczególne wyzwanie dla nauczycieli i terapeutów. Jak się z taką osobą komunikować? Na czym powinna polegać terapia? Na szkoleniu omawiamy i ćwiczymy techniki różnych form stymulacji wielozmysłowej, a szczególnie stymulację twarzy i stymulację propriorecetywną całego ciała.
Prowadzący: Katarzyna Głowacka, Jacek Kielin
Więcej informacji o szkoleniu:
Rodzice dzieci z niepełnosprawnościami i autyzmem wymagają wsparcia, troski, zrumienia i pomocy ze strony specjalistów pracujących edukacyjnie i terapeutycznie z ich dziećmi. Szkolenie to uczy specjalistów postępowania z rodzicami o różnych postawach, także w sytuacjach trudnych.
Prowadzący: Jacek Kielin
Więcej informacji o szkoleniu:
Zachowania trudne dzieci i młodzieży stanowią szczególne wyzwanie dla specjalistów. Na szkoleniu kursanci otrzymają wszystkie najważniejsze informacje i przegląd pomysłów na skuteczne radzenie sobie z tymi zachowaniami.
Prowadzący: Adriana Domachowska-Mandziak, Jacek Kielin
Więcej informacji o szkoleniu:
Szkolenie nie jest przeznaczone dla osób zawodowo związanych z muzykoterapią (choć dla niech także!). Każdy kto chce wzbogacić swój warsztat pracy o niezwykłe umiejętności, będzie mógł na szkoleniu zapoznać się z podejściem Nordoff-Robbins.
Prowadząca: Dominika Dopierała
Więcej informacji o szkoleniu:
Szkolenie jest pogłębieniem treści poruszonych podczas szkolenia pt. „Usłyszeć Możliwości – zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami”. Stworzone z myślą o terapeutach, nauczycielach, muzykach, psychologach, rodzicach oraz opiekunach osób z niepełnosprawnościami, pomaga nabywać swobodę w prowadzeniu zajęć muzycznych i pozamuzycznych. Umiejętności lub wykształcenie muzyczne nie są warunkiem udziału w szkoleniu.
Więcej informacji o szkoleniu:
Szkolenie to porusza kluczowe zagadnienia związane z konstruowaniem scenariusza każdej lekcji.
Jeżeli chcesz się nauczyć skutecznie nauczać, to polecamy to szkolenie.
Prowadzący: Magdalena Nawrocka, Jacek Kielin
Więcej informacji o szkoleniu:
Absolutnie fundamentalne szkolenie dla pracowników WTZ-ów i ŚDS-ów oraz wszystkich, którzy profesjonalnie towarzyszą osobom dorosłym.
Więcej informacji o szkoleniu:
Kluczem do przezwyciężania trudności jest zrozumienie odmienności osób w spektrum autyzmu w postrzeganiu i doświadczaniu otaczającej nas rzeczywistości.
Celem szkolenia jest uwrażliwienie na trudności w kontaktach z ludźmi, wynikające z odmiennego niż u osób neurotypowych kodu komunikacyjnego jakim się posługują.
Prowadząca: Anna Janiak
Więcej informacji o szkoleniu:
Relacyjno-rozwojowi
Kraków, 2021
Relacyjno-rozwojowi
Kraków, 2021